Beste gebruiker, uw browser is verouderd. Voor de beste ervaring raden we u aan om altijd de nieuwste versie van een browser te gebruiken. U gebruikt versie . De laatste versie is . Klik hier om te updaten

Beste gebruiker, uw browser is verouderd en/of niet ondersteund. Voor de beste ervaring raden we u aan om bijvoorbeeld Safari, Chrome, Firefox of Edge te gebruiken als browser.

Eva Viering

Verkoop ondersteuning bestaande bouw
Transparant box sizer image
Eva Viering Verkoop ondersteuning bestaande bouw eva@olsthoornmakelaars.nl 070 308 46 56

“ Het inspireert mij om te zien hoe mensen van een huis een thuis kunnen maken. ”

Over Eva Viering

Toen mijn moeder op woningjacht ging, heb ik het hele proces van a tot z meegemaakt. Het inspireert mij om te zien hoe mensen van een huis een thuis kunnen maken.

MIJN WERKERVARING

In 2016 heb ik de opleiding marketing en communicatie afgerond. Wat ik daar heb geleerd pas ik in mijn dagelijkse werkzaamheden toe om een prettige sfeer te creëren. Ik probeer klanten, potentiële kopers en verkopers zo te woord te staan dat het voor hen een prettige ervaring is om met ons te werken.

5 vragen aan Eva Viering
Transparant box sizer image
1/1
1
Hoe ziet jouw droomhuis eruit?

Mijn droomhuis is een gemoderniseerde woonboerderij met veel sfeer, warmte en licht. De authentieke houten balken combineer ik met strakke witte muren, stoere meubels en een grote houten eettafel waar we met familie en vrienden heerlijk kunnen borrelen.

2
Hoe zou je Olsthoorn Makelaars kort omschrijven?

Olsthoorn Makelaars is een groeiend bedrijf waarin iedereen de kans krijgt om zich te ontwikkelen. Naast dat het bedrijf zijn medewerkers veel te bieden heeft, geldt dit ook absoluut voor de klanten. Door de fijne sfeer op kantoor, kunnen wij dit ook overdragen op onze (potentiële) (ver)kopers. Dit maakt iedere dag een feestje.

3
Hoe ziet jouw ideale werkdag eruit?

Mijn ideale werkdag? Zorgen dat het kantoor op orde is om de dag te beginnen, de mailboxen doornemen en verwerken en het eerste aanspreekpunt zijn voor de balie en de telefoon. Maar daarnaast ook de volledige dossieropbouw vanaf de inverkoopname tot aan het transport bij de woning bij het notariskantoor. Dagelijks krijgen wij de kans om (ver)kopers tevreden te maken, maar als ik ze ook tevreden kan hóuden, is mijn werkdag geslaagd!

4
Waar word je blij van als je aan het werk bent?

Wat mij blij maakt is het goed te woord staan van iedereen die belt of langs komt. Daarbij probeer ik een persoonlijke band te creëren en een luisterend oor te bieden.

5
Welk compliment heb je ontvangen van klanten?

Dat is het compliment dat ik professioneel te werk ga, met een persoonlijke touch: als ik hoor dat een koop door persoonlijke omstandigheden niet door kan gaan, stuur ik een bloemetje en als een klant na een lange zoektocht via ons een woning heeft gekocht of als een verkopende partij terug komt van vakantie, stuur ik een kaartje. Mijn grootste compliment is toen een verkoopster zei dat ze het jammer vindt dat zij niet meer woningen had om te verkopen, omdat de afspraak op kantoor het meest relaxte kwartier van haar hele week was.